środa, 29 lipca 2015

# 101 Rybki z płytki BP-66 - Projekt Lipiec 2015 dzień 29.

Pozostając w tematyce paznokciowej, dzisiaj pokażę Wam kolejne stemplowanie:). Tym razem na bazę wybrałam lakiery w odcieniach niebieskiego. Jaśniejszy to Rimmel Pillow Talk KLIK, na pozostałe paznokcie nałożyłam piasek z Lovely z serii Baltic Sand.



Do stemplowania użyłam płytki BP-66 KLIK Z Born Pretty Store, którą wybrałam głównie ze względu na motywy rybek i pnączy:). Wzorek odbiłam Maltanką z Colour Alike.





Pozdrawiam!
Piątek

2 komentarze:

  1. Wow, piękne! <3 Ja nie cierpię zmywać tych piaskowych :D
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super mani :) i fajnie z tym piaskiem wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...