czwartek, 13 lipca 2017

# 163 Essie Excuse me, sur - Projekt Lipiec 2017 dzień 13.

Lakier, o którym dzisiaj będzie mowa pochodzi z tegorocznej wiosennej kolekcji Essie. Jak już wspominałam w notce z nowościami, w polskich drogeriach internetowych nie pojawiają się już nowości tej marki. Dlatego ten egzemplarz zamawiałam zza granicy poprzez serwis ebay.
 
Odcień, który Wam dzisiaj pokażę to Excuse me, sur - cudo, które już dwa razy nosiłam na paznokciach:-).
 


Minął już mniej więcej rok od kiedy ostatni raz trafiła do mnie pełnowymiarowa buteleczka lakieru Essie. Nadrobiłam to w ostatnich miesiącach:-). Cieszę się, że akurat ten egzemplarz mam w większej pojemności, ponieważ taki odcień chodził za mną od pewnego czasu i na pewno będę często do niego wracać:-). Mogę nawet stwierdzić, że właśnie dla Excuse me, sur zdecydowałam się na to zamówienie (oczywiście dokładając kilka sztuk, które również mi się spodobały:-)).

 
Excuse me, sur to odcień pastelowego, nieco brzoskwiniowego różu. Jest piękny:-).
Lakier zaopatrzony jest w wąski pędzelek. Nie narzekam:-). W przypadku miniaturek uwielbiam połączenie konsystencji i właśnie wąskich pędzelków. Jednak tutaj konsystencja jest inna - bardziej gęsta i nieco problematyczna. Należy uważać, aby kolejnymi pociągnięciami pędzelka nie ściągać lakieru z miejsc, w których wcześnie go nałożyliśmy. Dwie warstwy Excuse me, sur dobrze kryją płytkę paznokcia. Lakier jest trwały - pokryty top coatem wytrzymuje w dobrym stanie około tygodnia.
 

 


 
Co o nim myślicie? Może macie podobne odcienie w swoich lakierowych zbiorach?
 
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Kolor prześliczny! Jedyny odcień jaki mam a który wydaje mi się podobny to China Glaze Neon&on&on :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja (mimo, że mam mnóstwo lakierów) takiego odcienia wcześniej nie miałam. Z China Glaze mam 4 buteleczki, ale chyba będę musiała się ich pozbyć;-)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...