poniedziałek, 17 lipca 2017

# 165 Miss Sporty Gel Shine nr 110 - Projekt Lipiec 2017 dzień 17.

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z lakierów Miss Sporty. W ciągu kilku ostatnich miesięcy trafiło do mnie kilka buteleczek z serii Gel Shine, które wyjątkowo trafiły w moje upodobania. Lubię ich wykończenie oraz trwałość.
 
Najjaśniejszym odcieniem jest numerek 110. Gdy go kupowałam myślałam, że jest lakierem, który w pełni kryje płytkę paznokcia, ale jest wręcz przeciwnie. Lakier jest transparentny, a na zdjęciach widzicie dwie warstwy produktu. 
 

Numer 110 to połączenie beżu i delikatnego różu. Jak już wcześniej wspomniałam, lakier jest transparentny, więc wygląda na płytce bardzo naturalnie. Paznokcie są lekko podkreślone i jednocześnie wyglądają na zadbane.  Lakier ma ładne, błyszczące wykończenie. czas schnięcia jest średni. Nie czeka się w nieskończoność, aż produkt wyschnie, ale też nie jest to schnięcie błyskawiczne.
 
Lakier wytrzymał na moich paznokciach tydzień (producent wspomina o 10 dniach). Pod koniec noszenia miałam już lekko pościerane końcówki, ale było to słabo widoczne.
 

 
Używałyście lakierów z tej serii? Co o nich myślicie?
 
Do jutra:-)!

3 komentarze:

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...