piątek, 20 czerwca 2014

Lovely Extra Lasting nr 2

Extra Lasting to seria matowych błyszczyków wyprodukowanych przez firmę Lovely. Chociaż słowo "błyszczyk" kojarzy mi się z błyskiem na ustach, więc chyba nie jest to najlepsze określenie na ten produkt:). W każdym razie ta matowa pomadka w płynie jest zamknięta w typowym właśnie dla błyszczyków opakowaniu, które mieści w sobie 6 ml produktu. Akurat mój egzemplarz muszę zużyć do końca października 2015 roku.


Typowy dla błyszczyków jest również aplikator. Chociaż nie ma się czemu dziwić, bo dzięki takiej "szpatułce" najłatwiej nakłada się produkt. 


Jak widzicie odcień nr 2 to taki lekko przybrudzony róż. Na ustach wygląda nieco bardziej jaskrawiej niż w opakowaniu. Jeśli chodzi o kolor to jestem zachwycona, bo uwielbiam takie nasycone pomadki.
Produkt najlepiej nałożyć jednym pociągnięciem aplikatora, ponieważ wszelkie dodatkowe poprawki będą widoczne. Dla mnie to ogromny minus, ponieważ rzadko kiedy udaje mi się pomalować całą wargę za jednym zamachem. Extra Lasting po nałożeniu zasycha na wargach, ale w żaden sposób ich nie ściąga. Rzeczywiście ma matowe wykończenie. A jeśli usta nie są w odpowiedni sposób nawilżone to wtedy produkt wchodzi we wszelkie nierówności na nich.
Producent określa produkt jako super trwały i rzeczywiście tak jest dopóki czegoś nie zjemy. Potrafi "siedzieć" na ustach ponad 2 godziny, ale po jedzeniu wygląda okropnie. Jak możecie się domyśleć produkt wyciera od wewnątrz, a kolor zostaje na obrzeżach warg.


Produkt niestety mocno wysusza usta, które później potrzebują sporej dawki nawilżenia. Na szczęście nie pojawiają się na nich żadne suche skórki. W każdym razie nie polecam go osobom, których usta mają tendencję do przesuszania się.

Poniżej możecie obejrzeć efekt na ustach. Niestety podczas robienia zdjęć miałam przesuszone wargi, więc efekt nie odpowiada do końca rzeczywistości. Możecie tam również zobaczyć nierównomierne rozłożenie przeze mnie produktu :-/. Muszę poćwiczyć jeśli chodzi o jego aplikację.


Tutaj widać różnicę między kolorem produktu w opakowaniu a tym na ustach.



Tak, jak pisałam, zdjęcia w ogóle nie oddają efektu, jaki możemy uzyskać stosując ten produkt, ale odcień jest dokładnie taki, jak widzicie.

------------------------------

EDIT (24.06.2014r.)
Poniżej macie drugą turę zdjęć, tym razem moje usta były w niezłej formie. I właśnie tak produkt prezentuje się na ustach:). Nałożyłam dość cienką, ale równomierną warstwę.




Jak już pisałam, kolor jest intensywny i piękny, ale właściwości przesuszające produktu są ogromnym minusem. Po prostu po Extra Lasting będę sięgała raz na jakiś czas:).

------------------------------


Extra Lasting kupiłam podczas promocji w Rossmanne i zapłaciłam za niego ok. 4,50 zł, w cenie regularnej kosztuje niecałe 9 zł.

Używałyście produktów z tej serii? Koniecznie dajcie znać, jak się u Was sprawdziły.

Pozdrawiam, Piątek!

26 komentarzy:

  1. Mam dwa odcienie nr 1 oraz 3. O ile ten jaśniejszy po wyschnięciu wygląda w miarę dobrze, to czerwień jest bardzo nieestetyczna. Zapach niestety mi przeszkadza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zapach nie przeszkadza, ale to, że produkt niesamowicie przesusza usta (tak,że na drugi dzień nic na ustach ładnie nie wygląda - co widać na zdjęciach).

      Usuń
  2. to nie dla mnie niestety, kolor ładny ale na ustach średnio wygląda przez to że przesusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno przesusza, to jego największa wada:-/

      Usuń
  3. Piekny kolor :) ja nie umiem nosic takich odwaznych kolorow na ustach ( a na paznokciach to moge wszystko miec ;D ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od jakiegoś czasu lubię wyraziste kolory na ustach, ale to też zależy od mojego nastroju:)

      Usuń
  4. Nie lubię produktów przesuszających usta... coś mi się zdaje, że to nie dla mnie produkt. Natomiast trzeba przyznać, że kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ze względu na kolor się na niego zdecydowałam:)

      Usuń
  5. Kolor bardzo ładny, ale nie podoba mi się taki efekt na ustach. Do tego ja mam wielki problem z przesuszaniem się ust więc taki cudak na pewno by im jeszcze bardziej zaszkodził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz taki problem to nie polecam, bo spowoduje jeszcze większe przesuszenie:-/

      Usuń
  6. Ostatnio spodobał mi się taki matowy efekt na ustach, choć faktycznie czasem podkreśla suche skórki :) Kolorek też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo ładny, ale teraz już wiem, że przed aplikacją usta muszę mieć porządnie nawilżone, a po zmyciu produktu też muszę mocniej o nie zadbać:)

      Usuń
  7. kolor ma super, ale ja nie przepadam za matem... zawsze mam wrażenie, że wysusza usta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt rzeczywiście mocno przesusza usta, ale np.Velvet Matte z GR nie robi takiego spustoszenia na ustach:)

      Usuń
  8. Mam pozostałe dwa kolory z tej serii i aż jestem w lekkim szoku, że ten jest tak intensywny <3 Aż trochę żałuję, że go złapałam w czasie promocji, ale nadal pamiętam o swoim ograniczaniu zakupów (niestety...). Nie podoba mi się natomiast sposób, w jaki czasem wysychają na ustach i się grudkują, ale znowu za jakieś 7 złotych nie oczekuję cudów. A no i mnie denerwuje ich zapach, ale na szczęście czuję go tylko podczas aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach nie przeszkadza, a kolor mnie również.zaskoczył. Spodziewałam się takiego różu, jak w opakowaniu, a ten się okazał bardziej intensywny:)

      Usuń
  9. mocny skubaniec na ustach, bardzo Ci pasuje:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie odcienie na ustach:). Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. maty do ust często przesuszają niestety. sam kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale dla koloru jestem w stanie ją nosić mimo przesuszania ust.

      Usuń
  11. Kolor rewelacja, ale szkoda, że przesusza. Matowe szminki Golden Rose na szczęście tego nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maty z Gr są zupełnie inne. A ja mam niestety tylko jeden:)

      Usuń
  12. Ja nie przepadam za matowym efektem ani na ustach ani na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie matowy efekt na ustach bardzo się podoba, a jeśli chodzi o paznokcie to różnie. Mam matowy top, ale używam go rzadko.

      Usuń
  13. Mam go i nie jestem zachwycona :/ Na ustach tworzy się wyczuwalna skorupa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie sprawia takich problemów, ale na dłuższą metę wysusza, a to już nie jest fajne.

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...