wtorek, 28 lipca 2015

# 100 Nautical Nails po raz pierwszy:) - Projekt Lipiec 2015 dzień 28.

Tego typu zdobienie chodziło za mną od pewnego czasu. W końcu postanowiłam spróbować i  z wykorzystaniem kilku lakierów i dwóch płytek do stemplowania stworzyłam coś, co w założeniu ma nawiązywać do tematyki morskiej:).


Bazą pod stemple były trzy lakiery: czerwony Rock'n'roll z Rimmel KLIK, granatowy Style Cartel KLIK z jesiennej kostki Essie KLIK oraz biały Pure White KLIK z Pierre Rene. Na palcach serdecznych obu rąk znalazła się biel, a na kciuku i palcu wskazującym, w zależności od dłoni, znalazła się czerwień lub granat. To samo dotyczy paców środkowego i małego.



Na bieli odbiłam falę z płytki Sailor 05 z MoYou London (przy użyciu granatowego Style Cartel oraz czerwonego Jump In My Jumpsuit z zimowej kostki Essie KLIK). Natomiast na kciuku oraz palcach serdeczym i środkowym odbiłam wzory z płytki BP-33 KLIK z Born Pretty Store przy użyciu złota Jiggle Hi, Jiggle Low równiez z Essie.





Jak na pierwszy raz, to jestem całkiem zadowolona. Co prawda nadal mam problem z dokładnym wycelowaniem i odbiciem wzorku na środku paznokcia, ale pracuję nad tym :).

Pozdrawiam!
Piątek


6 komentarzy:

  1. śliczne,lubię takie morskie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z zamianą kolorów na obu dłoniach :) Wyszło b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie :) Do mnie bardziej przemawia wersja kolorystyczna z przewagą niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam marynarskie paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarskie pazury to moja miłość <3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...