poniedziałek, 27 lipca 2015

Brązowy eyeliner od Wibo - Projekt Lipiec 2015 dzień 27.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam eyeliner, który kupiłam już jakiś czas temu i który z niewyjaśnionych przyczyn nagle zniknął z półek Wibo. Dlaczego publikuję posta o niedostępnym produkcie? Ponieważ szukam dla niego zamiennika o zbliżonym lub identycznym odcieniu. A do tego potrzebna mi Wasza pomoc:).


Produkt ma piękny odcień metalicznego brązu. Ale pamiętam, że po jego zakupie nie tryskałam zbytnim entuzjazmem. Wtedy nie chciałam kupować czarnego eyelinera i wolałam postawić na coś delikatniejszego. Byłam przekonana, że przywiozłam do domu produkt w brązowym kolorze. I niestety po pierwszym wypróbowaniu byłam zła, bo okazało się, że jest to metaliczny brąz z domieszką złota:). Ale ostatecznie ten eyeliner stał się moim ulubionym codziennym produktem do podkreślania oka:).


Kolor opakowania nawiązuje do odcienia znajdującego się w środku (pewnie dlatego jest lekko błyszczące, satynowe). Początkowo miało na sobie srebrne nadruki, jak w przypadku czarnego eyelinera z tej samej serii, jednak bardzo szybko się starły. Wewnątrz opakowania znajdują się 4 ml produktu. Eyeliner jest wyposażony w cienki pędzelek, którym bardzo łatwo narysować kreskę.


Produkt ma nieco gęstszą konsystencję, ale mimo tego narysowanie kreski zawsze było dla mnie bardzo łatwe. Dlaczego producent wycofał ten produkt? Nie mam pojęcia. W tej chwili w Rossmannie jest dostępny tylko czarny eyeliner z tej serii (wydaje mi się, że kiedyś, oprócz brązu, był jeszcze szary/srebrny).

Poniżej możecie obejrzeć, jak produkt wygląda na oku.
W tej chwili w opakowaniu została mi niewielka ilość produktu. Może wystarczy na jedno użycie. Dlatego też od pewnego czasu szukam dla niego zamiennika. Kilka miesięcy temu kupiłam brązowy eyeliner z Miss Sporty o nazwie Cooper Crush, ale on na pierwszy rzut oka wydawał się być za ciemny. Dlatego kolejną moją próbą był zakup eyelinera z Golden Rose, ale nadal to nie jest ten sam odcień. Oczywiście używam ich, bo również mają piękne kolory, ale nadal szukam czegoś zbliżonego do kosmetyku z Wibo.


Jak widzicie eyeliner z Wibo jest bardziej złocisty, ale nadal brązowy. Wydaje mi się, że Golden Rose ma w swojej ofercie również złociste odcienie. Będę musiała to sprawdzić, kiedy będę w pobliżu ich wyspy.

Znacie eyelinery o podobnym odcieniu? Będę wdzięczna za jakiekolwiek propozycje:).

Pozdrawiam!
Piątek


4 komentarze:

  1. Moja siostra ma bardzo podobny z Manhattan, ale kupowała online, nie wiem, czy jest dostępny stacjonarnie... Ale chyba wśród tych z Golden Rose też coś podobnego powinno się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda na oku:) i nie martw się, ja zawsze mam takie szczęście, że jak coś mi się bardzo spodoba, kosmetyk spełni moje wszystkie oczekiwania - to go wycofają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem pewna, ale chyba widziałam kiedyś podobny w avonie? ale mogę się mylić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence miało taki piękny złoty eyeliner w którejś letniej kolekcji :) Mam i bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...