piątek, 6 lipca 2018

Piątek z książką: # 3 Lato koloru wiśni i Zima koloru turkusu Cariny Bartsch - Projekt Lipiec 2018 dzień 6.

Witajcie! 
Jak Wam mija piątek? Właśnie wróciłam do domu i postanowiłam, że dopóki mam jeszcze jakaś energię, to usiądę i napiszę krótką notkę. Nie wiem, jak Was, ale mnie ta para pogoda powoli wykańcza. Lubię ciepło, ale tylko jeśli mam czym oddychać 😊. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie książki, które w ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać. Mowa o Lecie koloru wiśni oraz Zimie koloru turkusu autorstwa Cariny Bartsch. 


Książki stanowią jedna opowieść podzieloną na dwie części. Pierwszą jest Lato koloru wiśni, gdzie poznajemy Emely, która studiuje literaturoznawstwo w Berlinie. Po kilku latach ponownie spotyka Elyasa, brata swojej przyjaciółki, z którym kiedyś łączyły ją jakieś relacje. Co się stało, że ich drogi się rozeszły? Tego nie wiadomo. Przynajmniej na początku😊. W każdym razie główna bohaterka nie darzy chłopaka sympatią i nie jest zadowolona z faktu, że ponownie pojawił się w jej życiu. A, żeby tego było mało, niespodziewanie zaczyna otrzymywać e-maile od nieznajomego chłopaka... 


Jak już wspomniałam Zima koloru turkusu to kontynuacja opowieści. I tutaj nie będę zdradzała Wam szczegółów fabuły, żeby nie zepsuć przyjemności czytania. Napiszę tylko, że impreza z okazji Halloween bardzo poprawiła mi humor. 


Książki są napisane w bardzo przystępny sposób i czyta się je błyskawicznie. Dużym plusem dla mnie były dialogi głównych bohaterów oraz poczucie humoru Emely. Jedynych może to drażnić, ale mnie bardzo podobał się sarkazm w jej wykonaniu. A ich wspólne przekomarzanie się dodawał tylko charakteru całej opowieści.

Książki idealnie nadają się na wakacyjne czytanie. Jeśli będziecie mieli możliwość sięgnięcia po nie, to skorzystajcie. Tylko uważajcie, bo historia Emely i Elyasa wciąga. 😊

Dajcie znać, co teraz czytacie? Jakie książki polecacie na wakacje?

Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...