środa, 4 lipca 2018

# 170 Essie Sunset sneaks - Projekt Lipiec 2018 dzień 4.

Cześć. Jak Wam mija dzień? Ja już od kilku godzin jestem na nogach. 😊 
Korzystając z okazji, że jak na razie zaparłam się i publikuję posty, chciałabym nadrobić zaległości lakierowe. Wracam do lakierów Essie, których nowe kolekcje nie są już regularnie sprowadzane do Polski. Powiem Wam, że od pewnego czasu nie mam już potrzeby kupowania nowych odcieni lakierów do paznokci (teraz przerzuciłam się na cienie do powiek - nie ma to jak gromadzić kosmetyki, które bardzo długo się zużywa...). Stąd też brak mojego ubolewania nad brakiem tych świeżych serii lakierów u nas w Polsce. Postaram się zużywać to, co mam. A za jakiś czas może pojawi się post dotyczący moich pierwszych prób i wrażeń z lakierami hybrydowym. 

Wracając do dzisiejszego tematu, napiszę Wam kilka słów o Sunset sneaks, który wchodził w skład letniej serii lakierów sprzed kilku lat. 


Sunset sneaks to koralowa, bardzo letnia czerwień, która świetnie prezentuje się na paznokciach. Mój lakier to oczywiście miniaturka o pojemności 5 ml z mniejszym pędzelkiem. Nie wiem, czy kostki z miniaturkami są gdzieś dostępne, ale pojedyncze kolory można jeszcze znaleźć w różnych sklepach internetowych. 


Lakier kryje paznokcie po nałożeniu dwóch warstw. U mnie dobrze wyglądał przez około 5 dni, później pojawiły się widocznie przetarte końcówki. Produkt zmywa się bezproblemowo, nie barwi płytki paznokcia. 



Jakie kolory lakierów do paznokci wybieracie w wakacyjne miesiące? A może w ogóle rezygnujecie z malowania? 

Dzisiaj u mnie upały, więc uciekam, aby przygotować się do wyjścia na zewnątrz 😂. Do jutra! 

1 komentarz:

  1. Fajny kolorek. Jak widzę najnowsze kolekcje kilku popularnych marek to nie żałuję, że nie są dostępne tam gdzie mieszkam 😉

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...