środa, 11 lipca 2018

# 172 Miss Sporty Gel Shine nr 490 - Projekt Lipiec 2018 dzień 10.

Uwierzcie, albo nie, ale wczoraj tak się zaczynałam, że zupełnie zapomniałam o wczorajszej notce. Ale za to skończyłam "Koronę w mroku". Seria "Szklany tron" szalenie wciąga i chyba przypadła mi do gustu bardziej niż "Dwory". Na pewno na blogu pojawi się post na temat wspomnianego "Szklanego tronu", czyli pierwszego tomu serii. 

Na dzisiaj (a teoretycznie na wczoraj) Przygotowałam post lakierów o produkcie z jednej z moich ulubionych serii lakierowych, czyli Gel Shine z Miss Sporty. 



Numer 490 to malinowy, nieco pastelowy róż. Aparat niestety nieco przełamał odcień. Ale uwierzcie, że lakier jest bardzo przyjemny dla oka. Seria jest wyposażona w szerokie pędzelki, dzięki którym szybko maluje się płytkę paznokcia. Krycie osiąga się po nałożeniu dwóch warstw produktu. Trwałość? Nosiłam lakier przez tydzień. Przy zmywaniu miałam poprzecierane końcówki. 


Lubię te lakiery, mam kilka odcieni w swoim zbiorze i jeśli nie wiem po co sięgnąć  to sięgam po nie lub po Essie. Wybór kolorów jest spory, trwałość na moich paznokciach jest bardzo dobra.

A Wy co aktualnje nosicie na paznokciach?
Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...