niedziela, 27 listopada 2016

# 145 Essie Vibrant Vibes, Colour Alike, Born Pretty Store BP-83

Vibrant Vibes to odcień, który sprawił mi niemiłą niespodziankę i niestety nie dał uchwycić się na zdjęciach. Tak, jak w przypadku Red-tastic z Manhattanu KLIK, na telefonie widzę go prawidłowo, a na ekranie komputera czy tabletu neonowa limonka wypada bardzo blado.


W każdym razie Vibrant Vibes to bardzo soczysty i letni kolor. Wymaga trochę cierpliwości podczas nakładania, ponieważ bardzo słabo kryje i dodatkowo smuży. Na paznokciach mam aż trzy warstwy lakieru, które oczywiście potrzebują trochę czasu, aby wyschnąć. Użyłam Insta-Dri, aby przyspieszyć ten proces. Jeśli pozostawić lakier samemu sobie to wysycha do matu (na przedostatnim zdjęciu jest sfotografowany wzornik).
 


Tym razem postanowiła urozmaicić jednolity kolor stemplami. Do tego celu użyłam kwiatowego wzoru z płytki BP-83 KLIK z Born Pretty Store oraz fioletowej i holograficznej Figi z makiem z Colour Alike. Tak przygotowane paznokcie nosiłam przez 5 dni.
 









Lakier nie jest łatwy jeśli chodzi o współpracę, ale świetnie prezentuje się na paznokciach. Na pewno będę do niego wracać, kiedy już minie mi faza zachcianek na ciemne odcienie na paznokciach :-).
 

Miałyście do czynienia z tym odcieniem? Co o nim myślicie?

Miłej niedzieli i do jutra :-)!

5 komentarzy:

  1. Przyjemna zieleń. Ślicznie wygląda ze stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów ale na samą zieleń chyba bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest fajny a ze stempelkiem wyglada ekstra

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...