piątek, 30 września 2016

Lovely, pomadka Creamy Color nr 4

Już dzisiaj rusza kolejna promocja -49% w Rossmannie. Tym razem zaczyna się ona od zniżek na kosmetyki do makijażu ust oraz lakiery do paznokci, odżywki, topy, itp. W ostatniej chwili postanowiłam przygotować post z kosmetykami, które polecam. Postaram się go opublikować jutro. Natomiast dzisiaj poświęcę kilka słów pomadce, która jako jedna z ostatnich trafiła w moje ręce:-). I to zupełnie przypadkowo:-).


Pomadki z serii Creamy Color są dostępne w szafach Lovely.  O ile się nie mylę możemy wybierać z ośmiu odcieni (od neutralnych, poprzez róże, aż po czerwień). Opakowanie jest plastikowe, skuwka, na której znajdują się wszystkie informacje na temat produktu jest srebrna, natomiast pozostała część pomadki nawiązuje kolorem do odcienia produktu. Opakowanie zabezpieczone jest naklejką z kodem kreskowym oraz numerem, dzięki czemu wiadomo, która pomadka była już wcześniej otwierana:-). Pomadka kosztuje 10,99 zł.


Wybrałam dla siebie odcień oznaczony numerem 4, czyli stonowany róż z domieszką brązu. Gdy tylko dobrałam się do testera, wiedziałam, że to coś idealnego dla mnie:-). Pomadka ładnie pachnie i ma bardzo przyjemną konsystencję. Wykończenie, co zobaczycie na kolejnych zdjęciach, jest błyszczące. Pomadka wytrzymuje na ustach kilka godzin (2-3), o ile niczego nie jemy. Ale, jak wygląda. Jestem nią zachwycona:-).


Efekt na ustach prezentuje się tak :-):






Posiadacie inne odcienie z tej serii? Jesteście z nich zadowolone? Piszcie w komentarzach:-).

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. ale ładny kolor u mnie ich juz nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się przymierzam do zakupu od kilku miesięcy, tylko te opakowania, brrrr :) jamjestpapayka@wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...