czwartek, 19 grudnia 2013

Zakupy lakierowe

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakiery, które zakupiłam w ostatnim czasie. Niektóre z nich już dłuższy czas za mną chodziły, inne to spontaniczny wybór i zakup.


Pisałam Wam kilka postów wstecz, że na Mikołajki wybrałam się do kina, korzystając z okazji poszłam na stoisko Golden Rose i kupiłam dwa lakiery z serii Carnival (numery: 01, 12).



Akurat mieli tam promocję i dostałam do lakierów cień do powiek.




Skorzystałam również z dnia darmowej dostawy. Była to dobra okazja do zakupu i wypróbowania lakierów Essie. Wybrałam dwa w bardzo soczystych kolorach.



Odwiedziłam też stronę Golden Rose i zamówiłam 3 lakiery z serii Jolly Jewels. Wiem, że to żadne nowości, ale chodziły za mną od dawna, więc się skusiłam.



Z tej samej strony zamówiłam czarny lakier z serii Miss Selene i niebieski z serii Rich Color.



A w Rossmannie przygarnęłam zielony brokat z serii Blink Blink z Lovely.


Oczywiście, w miarę możliwości, będę chciała pokazać Wam wszystkie powyższe lakiery na paznokciach.
Pozdrawiam, Piątek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...