niedziela, 15 grudnia 2013

Lovely nude make up kit

Witam!
Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem dotyczącym nowości Lovely - nudowej paletki cieni.


Szczerze mówiąc (pisząc...), błam przekonana, że w moim Rossmannie jej nie dostanę, ale jednak. Jedyny egzemplarz był wciśnięty pomiędzy lakiery do paznokci. Zapłaciłam za nią ok. 11 zł.


Paletka zawiera 12 cieni (beże, brązy, szarości, czerń) o różnym wykończeniu - matowe, brokatowe, perłowe.




Jeszcze nie nakładałam ich na powiekę, ale niektóre swatchowałam na ręce i pigmentacja ciemniejszych kolorów jest całkiem niezła.


Na razie jedynym mankamentem (nie licząc dostępności) wydaje się pudełko,które dłuższej podróży raczej nie wytrzyma.


Do palety dołączona jest dwustronna pacynka.


Macie ją? Jak pierwsze wrażenia?
Pozdrawiam, Piątek!

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...