niedziela, 8 grudnia 2013

# 5 Śnieżna piękność - Lovely Snow Dust nr 2

Kilka dni temu wybrałam się do Rossmanna i ku mojej uciesze w szafie Lovely czekała nowa edycja limitowana Snow Princess. A tam róże, puder, kępki rzęs i przede wszystkim 3 piaskowe lakiery w pięknych, śnieżnych kolorach (złoto, srebro oraz biel).


Wybrałam numerek 2, jest to biała baza, w której zatopione są różnokolorowe drobiny brokatu - głównie srebrne, ale też różowe i turkusowe (w mniejszej ilości). Lakier kosztuje ok. 8-9 zł. A w buteleczce mieści się 8 ml produktu.



Najpierw zrobiłam próbę i pomalowałam jeden paznokieć dwoma warstwami lakieru, jednak krycie było dla mnie niedostateczne, więc postanowiłam użyć białej bazy (Lovely Color Mania nr 26).








Nałożyłam jedną warstwę białego lakieru i jedną Snow Dust.





Ten lakier przypomina mi śnieg mieniący się w słońcu, albo posypkę cukrową na ciastkach.


A poniżej lakier w świetle sztucznym, widać mieniący się brokat.




Pozdrawiam, Piątek!

4 komentarze:

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...