sobota, 2 stycznia 2016

Projekt u Elizy - moje podsumowanie

W ubiegłym tygodniu opublikowałam ostatnie zdobienie w ramach Projektu u Elizy. Dzisiaj chciałam zrobić małe podsumowanie i pokazać Wam wszystkie tematy w jednym poście.

Ale zanim to nastąpi, bardzo dziękuję Elizie za zorganizowanie całej zabawy, tematy były świetne. Dziękuję Ci również za "trzymanie ręki na pulsie":-). Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję wziąć udział w kolejnym zorganizowanym przez Ciebie projekcie paznokciowym:-).

Projekt u Elizy

Wracając do podsumowania - tematem pierwszego tygodnia były słodycze. Wtedy też postanowiłam namalować moją pierwszą babeczkę:-).


Kolejny tydzień to kokardy - najbardziej problematyczna dla mnie tematyka. Zupełnie nie miałam na nie pomysłu. ostatecznie wykorzystałam naklejki wodne.


Trzeci tydzień to jesień i aż trzy stemplowania. Szkoda, że nie miałam więcej czasu, bo miałam w planach jeszcze jedno:-).




Czwarty tydzień Projektu to negative space. Tym razem wykorzystałam glitter z Born Pretty Store, który przykleiłam na bezbarwny lakier.


W kolejnym tygodniu tematem była kolorowanka. Zdecydowałam się na połączenie bieli, żółci i fioletu oraz pokolorowanie odbitego na paznokciu wzoru.


Rekreacja jednego z pomysłów Elizy to zadanie, które było przewidziane na szósty tydzień Projektu. Tym razem zdecydowałam się na ciemne kolory.


W ostatnim tygodniu tematyka nie mogła być inna - święta. Nie byłam oryginalna, ponieważ zdecydowałam się na połączenie czerwieni ze złotem.


Siedem tygodni minęło bardzo szybko:-). Moimi ulubionymi zdobieniami zdecydowanie są te jesienne:-).

A które zdobienie najbardziej trafia w Wasz gust? Brałyście udział w Projekcie? Który tydzień wspominacie najmilej?

Miłego wieczoru!
Piątek

5 komentarzy:

  1. Świetne wszystkie zdobienia. Ja tez brałam udział niestety 😔 ostatni tydzień ominęłam :(. Nie dalam rady czasowo, caly tydzień niepomalowane paznokcie a w wigilie o 15:00 na szybko malowalam pazurki.Fajnie wspominam ten projekt dodatkowo bralam udział w innym projekcie i tam tez ominelam jeden tydzień. Teraz musze jakos to ogarnac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, szczególnie podobają mi się jesienne paznokcie :) Projekt uważam za bardzo ciekawy, mimo wielu zajęć też udało mi się zmalować coś na każdy tydzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdobienia, pierwsze-jesienne-stemplowe najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny projekt, mozna się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...