sobota, 28 listopada 2015

# 113 Bell Confiture, Blueberry i Colour Alike, czyli kolejna jesień na Projekt u Elizy

Tematyka jesienna bardzo przypadła mi do gustu, dlatego dzisiaj pokażę Wam kolejne stemplowanie (a jutro jeszcze jedno:-)). Bazą pod zdobienie jest Bell Gel4D Confiture oznaczony numerem 05. Jest to żółć z domieszką brązu, która mnie wyjątkowo zachwyciła i pewnie niedługo ponownie zagości na moich paznokciach (w dodatku w połączeniu z Ja pierniczę:-)).


Dwie warstwy lakieru dają idealne krycie. Produkt szybko wysycha i ma połyskujące wykończenie (na zdjęciach z samym lakierem możecie obejrzeć, jak wygląda bez topu). Pędzelek ma średnią wielkość i bardzo dobrze manewruje się nim w okolicach skórek. Lakier nałożony na odżywkę z Wibo nie odbarwia płytki paznokcia.


Do stemplowanie ponownie wykorzystałam jesienną płytkę Blueberry 02 (poprzednie zdobienie z tą płytką możecie obejrzeć tutaj KLIK). Uznałam, że z takim odcieniem żółtego idealnie skomponuje się holograficzny brąz Ja pierniczę od Colour Alike. Wzorek odbiłam na dwóch paznokciach (ponownie przy pomocy mięciutkiego stempla z Born Pretty Store KLIK), a na pozostałych, używając sondy KLIK, zrobiłam po dwie kropeczki. Całość utrwaliłam topem z Golden Rose.

Niestety nie miałam zbyt wielu okazji do sfotografowania całości, stąd tak mała ilość zdjęć (niestety robionych w pośpiechu).




Sztuczne światło + lampa błyskowa:



Co myślicie o mojej jesieni?
Miłego dnia!
Piątek

9 komentarzy:

  1. śliczne,jednak nie w moich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-), a żółty to problematyczny odcień i może budzić mieszane odczucia:-)

      Usuń
  2. Ta żółć jest śliczna a z Twoim zdobieniem wygląda jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-), czyli ten brąz był dobrym wyborem:-)

      Usuń
  3. Podobno ten top gel look bardzo ciężko się zmywa! To prawda? :)
    Pozdrawiam, Marcik z www.marciik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam żadnych ze zmywaniem tego topu:-).

      Usuń
  4. Śliczny ten kolor. Zdobienie w moich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień na żywo wygląda jeszcze lepiej, taki adekwatny do jesiennej aury:-)

      Usuń
  5. piękny lakier i śliczne mani <3 zrobiłaś mi ochotę na ten kolor!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...