piątek, 10 marca 2017

Bell Ms. Perfect 06, czyli pomadka w odcieniu nude:-)

Jeszcze do niedawna moimi ulubionymi odcieniami pomadek były mniej lub bardziej intensywne odcienie róży. Oczywiście w mojej kosmetyczce znajdowały się kolory bardziej neutralne, codzienne, ale jeśli już stawałam przed wyborem pomadki to moje dłonie zawsze kierowały się w stronę tych bardziej wyrazistych odcieni. Jakiś czas temu nastąpiła mała zmiana i w tej chwili intensywne pomadki poszły w odstawkę na korzyć tych delikatniejszych:-).
 

 
Kilka miesięcy temu w szafach Bell, które znajdują się w Biedronkach pojawiła się seria kosmetyków Ms. Perfect, wśród których znalazło się sześć pomadek w neutralnej kolorystyce, czyli idealnych na co dzień. Wtedy kupiłam dla siebie korektor i szminkę oznaczoną numerkiem 06. Jakiś czas temu kosmetyki z tej serii zostały zastąpione kolejną edycją limitowaną, ale producent zdecydował o pozostawieniu w szafach pomadek:-). Więc jeśli tylko macie ochotę przyjrzeć się im bliżej to warto przespacerować się do Biedronki:-).
 

Pomadka jest zamknięty w białym opakowaniu, na którym znajdują się srebrne napisy. Na spodzie przyklejona jest naklejka w kolorze nawiązującym do odcienia sztyftu, na której znajduje się numeryczne oznaczenie pomadki:-).


Jeśli chodzi o sam odcień 06, to ciężko go określić. Dla mnie to taka brązowa brzoskwinia, nie za ciemna i nie za jasna. Produkt ma kremową konsystencję, przyjemnie nakłada się na wargi, ale zdarza się, że podkreśla ewentualne przesuszenia ust. Trwałość jest średnia, o ile nic nie jem pomadka "siedzi" na ustach do 2 godzin (a "schodzi" z nich równomiernie:-)).


Przyznam się Wam, że chętnie przygarnęłabym jeden z neutralnych róży z tej serii, ale jestem zasypana kolorowymi produktami do ust, więc na razie jakiekolwiek zakupy są wykluczone:-).
 
Dajcie znać, czy posiadacie jakieś pomadki z tej serii i jak się u Was sprawują? A może macie neutralnych ulubieńców z innych firm?
 
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...