poniedziałek, 23 stycznia 2017

# 148 Wibo 1 Coat Manicure nr 5 i Royal Manicure nr 2

O ile dobrze kojarzę:-), posiadam pięć lakierów z serii 1 Coat Manicure z Wibo. Wstyd się przyznać, ale posiadam je od dłuższego czasu i dwóch z nich do niedawna nawet nie otworzyłam. I nie są to jedyne lakiery, które czekają nienaruszone na swoją kolej... ręce opadają. Koniecznie muszę coś z tym zrobić, tym bardziej, że przede mną wiele zmian i trochę denerwuje mnie takie roztrwanianie pieniędzy na przedmioty, które później leżą nieużywane. Dlatego też, tak jak w przypadku kolorówki i pielęgnacji, wprowadzam ograniczenia zakupowe:-). Znając siebie pewnie i tak za jakiś czas cos kupię, ale postaram się, żeby nie było tego dużo.


Ale wracając do tematu dzisiejszej notki - w końcu z czeluści mojej szufladki wyciągnęłam pomidorową czerwień z serii 1 Coat Manicure oznaczoną numerem 5. Stała się ona odcieniem, który towarzyszył mi podczas świąt. Lakier przyjemnie aplikuje się na paznokcie. Kolor rozkłada się równomiernie, ale jedna warstwa w przypadku długich paznokci jest niestety niewystarczająca, ponieważ jasne końcówki pozostają nadal widoczne. Dlatego ostatecznie na moich paznokciach wylądowały dwie warstwy czerwonego lakieru z drobnym akcentem w postaci złotego piasku z serii Royal Manicure (również z Wibo:-)). Trwałość "piątki" jest całkiem niezła, bo utrwalona topem Insta-Dri z Sally Hansen wytrzymała tydzień z poprzecieranymi końcówkami.



Co myślicie o tym odcieniu? Bardziej podobają Wam się czerwienie na krótkich czy długich paznokciach:-)?
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. ładny kolorek czerwieni. A osobiście uważam, że czerwony b. ładnie wygląda na krótkich paznokciach - ładniej niż na długich szponach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podoba. Ostatnio, o ile sięgałam po czerwienie to były to zazwyczaj ciemniejsze i chłodniejsze odcienie - ten jest ciekawą zmianą:-).

      Usuń
  2. połączenie złota z czerwienia jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie super :)
    Co do czerwieni - na moich krótkich pazurkach wygląda lepiej, niż na długich :).
    Natomiast u innych - zawsze wygląda dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...