poniedziałek, 30 stycznia 2017

Lovely Magic Pen Brillance - rozświetlający korektor pod oczy

Zrobił się u mnie mały zator w recenzjach kosmetyków kolorowych. Dzisiejsza notka będzie poświęcona kolejnemu korektorowi w pędzelku z Lovely (jeszcze jeden czeka do zrecenzowania:-)). Kiedyś pisałam Wam o zielonej wersji na zaczerwienienia KLIK, dzisiaj poświęcę chwilę różowej, rozświetlającej wersji pod oczy.


Korektor jest zamknięty w opakowaniu przypominającym kształtem pisak. Pod zatyczką znajduje się pędzelek, przy pomocy którego nakładamy produkt na twarz. Opakowanie mieści w sobie 2 ml kosmetyku, czyli całkiem niewiele. Ale biorąc pod uwagę fakt, że ma to być kosmetyk przeznaczony do stosowania pod oczy, to chyba nie ma tragedii:).
 

Produkt ma całkiem przyjemną, dobrze rozprowadzającą się konsystencję, jest też dosyć trwały. Jednak mam co do niego dwa "ale". Po pierwsze kolor. Korektor występuje tylko w jednym odcieniu - w moim przypadku zbyt ciemnym jak na produkt pod oczy, bo na pewno nie jest w stanie rozświetlić tych okolic. Nie nadaje się również do stosowania na inne partie twarzy, ponieważ (drugie "ale") zawiera w sobie mnóstwo drobinek, które później wszędzie się "plątają". To pewnie one miały rozświetlać, ale niestety nie wyszło... Gdyby tylko korektor był jaśniejszy drobiny byłyby do zniesienia.
 

Używałyście Magic Pen'ów z Lovely? Co o nich myślicie?
Za jakiś czas postaram się wrzucić na bloga notkę o trzecim korektorze z tej serii (w beżowym opakowaniu).

Miłego dnia :-)!

4 komentarze:

  1. Miałam ten i mam nadal zielony i o ile różowy był znośny i zużyłam do końca o tyle zielony jest zbyt mocny i nie lubię go wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aja akurat lubie zieloną wersję, bo dobrze kryje wszystkie zaczerwienienia:-). Ten rzeczywiście jest znośny, dla mnie beżowy to porażka.

      Usuń
  2. nigdy nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...