poniedziałek, 17 lutego 2014

# 12 Golden Rose Galaxy nr 21

Hej!
Dzisiaj przychodzę z kolejnym postem lakierowym, pokażę Wam następny lakier z serii Galaxy z Golden Rose. Już jakiś czas temu na blogu pojawił się fioletowy numer 14 KLIK, dzisiaj pora na numer 21, który wchodzi w skład grupy obejmującej lakiery zawierające "błyszczące drobinki brokatu o piaskowej teksturze i matowym wykończeniu".



Sam lakier to jasnoróżowa baza z zatopionymi w niej złotymi drobinami. Brokat tworzy piaskową strukturę, ale nie tak ziarnistą, jak Galaxy 14. Pod tym względem jest podobny do Wibo Wow Glamour Nails. Lakier zamknięty jest w buteleczce o pojemności 10,3 ml i należy go zużyć w ciągu 8 miesięcy.



Kolor bazowy jest świetnie widoczny w świetle dziennym, a paznokcie wyglądają, jakby były pokryte cukrową posypką. Natomiast w sztucznym świetle złoty brokat zdecydowanie dominuje nad różem. Kolor jest bardzo delikatny, numer 21 daje efekt różowego złota na paznokciach. Lakier bardzo łatwo się nakłada (nawet przy skórkach). Jest to zasługa średniej wielkości pędzelka oraz odpowiedniej gęstości.







Trwałość jest średnia - 3. dnia końcówki się lekko starły. Nie było to bardzo widoczne, ze względu na jasny kolor lakieru.

Co myślicie o serii Galaxy?
Podoba się Wam ten kolor?

Pozdrawiam, Piątek!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny, ja mam jasnoróżowy piasek z p2, ale jest trochę jaśniejszy od tego z GR. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tutaj akurat podoba się to połączenie złota z różem:)

      Usuń
  2. Mam ten kolorek, jest całkiem przyjemny. Natomiast seria Galaxy jakoś nie bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko 4 wpadły w oko (tylko ze względu na obszerność tej serii)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...