sobota, 23 listopada 2013

Uległam... Yankee Candle

Wiem, że szał na woski i świece Yankee Candle trwa już od dawna i nie będę oryginalna pisząc tutaj o nich. Osoby znudzone tematem, proszę o przejście do kolejnego posta:-).

Długo się powstrzymywałam, ale w końcu się skusiłam i zamówiłam kilka wosków. Na próbę...


Oto wybrane przeze mnie zapachy:
  • November Rain
  • Season of Peace
  • Sugared Apple
  • Pink Sands
  • Fresh Cut Roses KLIK
  • Apple and Pine Needle
  • Lake Sunset
Standardowa cena wosków to 6 zł i tyle za pięć z nich, ponieważ Sugared Apple i Apple and Pine Needle były zapachami miesiąca i kosztowały 4,50zł.

Według mnie zapach wosków "na zimno" jest bardzo intensywny, dlatego na początku będę je paliła w małej ilości i w większym pomieszczeniu, żeby później uniknąć wietrzeni.Popalimy i zobaczymy, co z tego wyjdzie...






Woski zamówiłam w sklepie Goodies.pl KLIK, a skoro było to moje pierwsze zamówienie to dostałam 10% zniżki na kolejne zakupy.

I na koniec standardowa wieża z wosków...;-)




Pozdrawiam, Piątek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...