sobota, 30 listopada 2013

# 3 Lovely, Baltic Sand nr 4

Ostatnio znowu ogarnęło mnie lakierowe szaleństwo;). Na rossmannowskiej promocji zaopatrzyłam się w kolejne egzemplarze, a też tutaj coraz częściej pokazuję Wam paznokcie.

Dzisiaj na przegląd idzie piaskowy lakier Lovely z serii Baltic Sand (nr 4).


W buteleczce mamy piękną czekoladową bazę, w której zatopione są złote (większe) oraz różowe (mniejsze) drobiny.


Na paznokciach mam nałożone 2 warstwy lakieru, dlatego kolor jest ciemniejszy i różni się od tego w buteleczce.




Następnym razem spróbuję nałożyć jedną grubszą warstwę,wtedy powinnam otrzymać jaśniejszy kolor na paznokciach.



Lakier standardowo utrzymuje się na paznokciach ok. 3-4 dni. Po tym czasie u mnie ścierają się końcówki.



Czekam na kolejne kolory z tej serii...

Pozdrawiam, Piątek

2 komentarze:

  1. Uwielbiam te piaski, ale ten jest wstrętny :) Kojarzy mi się z kupą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w ten sposób wszystkie brązowe lakiery mogą się tak kojarzyć. To jest jedyny tak ciemny brąz w moim zbiorze, bardzo mi się ten odcień podoba i kojarzy z ciemną czekoladą:). A poza tym ma widoczne drobinki:).

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...