wtorek, 19 kwietnia 2016

# 136 Essie Perennial chic, MoYou London i Born Pretty Store

Aby zakończyć temat wiosennej kostki pozostało mi jedynie pokazać Wam ostatni, najjaśniejszy odcień, czyli Perennial chic.


Bohater dzisiejszej notki to ciepły odcień beżu (wydaje mi si, że on ma w sobie różowe tony), który dobrze kryje płytkę paznokcia po nałożeniu dwóch warstw produktu. Kolor lakieru jest nieco specyficzny i wydaje mi się, że niezbyt dobre wygląda w kontraście z moimi dłońmi. Dlatego, jak widzicie na zdjęciach, postanowiłam nieco urozmaicić manicure stemplowaniem :-).



Najpierw wysuszyłam Perennial chic używając Insta-Dri z Sally Hansen, a następnie przystąpiłam do stemplowania. Do zdobienia użyłam płytki z MoYou London z serii Pro XL oznaczonej numerem 14, wzorek odbiłam zielono-złotym lakierem KLIK z Born Pretty Store, który pokazywałam Wam również w tym poście KLIK. Całość utrwaliłam topem z Wibo.








Koniecznie dajcie znać, czy podoba Wam się taki odcień beżu:-)?

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten kolorek tego lakieruu :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne stemple ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...