niedziela, 3 kwietnia 2016

# 131 Poświąteczne pisanki - Born Pretty Store, Rimmel i B. Loves Plates, Colour Alike + wyniki rozdania po raz ostatni

Dzisiaj pokażę Wam moje świąteczne paznokcie:-). Postanowiłam wykorzystać jajeczną płytkę z Born Pretty Store, która dotarła do mnie tuż przed świętami.


Bazą pod zdobienie był cukierkowy róż Sweet Retreat od Rimmel. Na lakier nałożyłam holograficzny top B. a star od Colour Alike. Wszystko wysuszyłam topem z Sally Hansem. Następnie przy pomocy duochromowego lakieru do stempli B. a Venus odbiłam pisanki z płytki BP-60 KLIK. W zależności od światła jajka wyglądają na bardziej złote lub różowe. Całość utrwaliłam topem z Wibo.








Po raz kolejny osoba, która wygrała w rozdaniu nie przesłała mi potrzebnych danych kontaktowych. W związku z tym, że nie wiem, czy kolejny post ukaże się za kilka dni czy też za miesiąc, postanowiłam, że dzisiejsze wyniki rozdania będą ostatnimi. Mam nadzieję, że tym razem zwyciężczyni zgłosi się:-). Jak zwykle czekam 5 dni na przesłanie danych adresowych - e-mail: relaksprzypiatku@gmail.com.

Miłego dnia!

5 komentarzy:

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...