wtorek, 5 kwietnia 2016

Paczka od Born Pretty Store

Tuż przed świętami dotarła do mnie kolejna paczka w ramach współpracy z Born Pretty Store. Znajdowała się w niej płytka BP-60 KLIK z motywami wielkanocnymi, więc mogłam ją wykorzystać:-) (a już pogodziłam się z faktem, że zostanie użyta dopiero na kolejne święta). Jajeczny wzór pokazywałam Wam w poprzednim poście KLIK.


Kolejną rzeczą, jaką wybrałam jest termiczny lakier w odcieniach fioletu KLIK, który przebarwia się na niebiesko:-).


W końcu zdecydowałam się na płytkę BP-L003 KLIK, czyli jedną z pierwszych dużych płytek, które pojawiły się w sklepie.


W paczce znalazła się również zygzakowata tasiemka KLIK, dzięki której można tworzyć na paznokciach wzór typu chevron.


Ostatni przedmiot to szablony na paznokcie KLIK.


Używałyście tych rzeczy? Jak się u Was sprawdziły (szczególnie te szablony:-))?

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Chevronową tasiemkę i obie płytki mam i jestem z nich b. zadowolona. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie noszę zdobienie zrobione przy użyciu tej tasiemki i bardzo sobie chwalę :) Płytka też spisuje się świetnie. Lakier termiczny wygląda ciekawie - czekam na recenzję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szablony są super, spodobają Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...