czwartek, 14 kwietnia 2016

Styczeń, luty, marzec - nowości

Witajcie!
Jakiś czas temu postanowiłam, że zdecydowanie ograniczę ilość kupowanych przeze mnie kosmetyków i tym samym skończę z comiesięcznymi postami-tasiemcami z nowościami. Tego typu notki będę się ukazywały co jakiś czas i będą zawierały podsumowanie zakupów z kilku miesięcy:-).

Na początku roku postanowiłam zrealizować kupon od Colour Alike i kupiłam 3 lakiery - dwa brokatowo-metaliczne (Red Moon i Dark Sea) i jeden do stempli B. a Venus, którego używałam tutaj KLIK.


Na początku roku wygrałam rozdanie, które zorganizowała na swoim Instagramie Monika i dzięki temu trafiła do mnie duża świeca Yankee Candle.


Pozostając w tematyce zapachowej, trafiły do mnie jeszcze 4 woski - Moonlight, Lemongrass & Ginger, Peony i My serenity.


Ze względu na to, że płyn mój micelarny dobija do dna,zaopatrzyłam się w olejkową wersję płynu z AA. 


Początkowo miałam w planie kupić srebrną wersje topu Diamonds are forever, jednak, gdy stanęłam przez szafą Wibo postanowiłam kupić złoto:-). Ale nie wykluczam, że wrócę po srebro:-).


Tuż przez świętami dotarła do mnie paczka z Born Pretty Store, o której pisałam tutaj KLIK.


Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te topy od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty jest przepiękny, zwłaszcza w słońcu drobiny wyglądają cudnie:-)

      Usuń
  2. Ostatnio byłam w dwóch Rossmannach i nie było tych topów wibo a ciekawa jestem jak wyglądają. Czekam na recenzję :) Może się pojawią i uda się je złowić na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam fioletowy top z wibo i złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel micelarny może być ciekawym produktem, dawno nie miałam nic z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, zazdraszczam tego lakieru do stempli, jest obłędny!! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...