piątek, 15 kwietnia 2016

Essie - wiosenna kostka 2015

Tak, na rynku jest już nowa wiosenna kostka, ale ja mimo tego chciałabym Wam pokazać tę ubiegłoroczną:-). Głównie dlatego, że była świetnie skomponowana pod względem kolorystycznym:-). 


Tak, jak zazwyczaj, dzisiaj pokażę Wam, jakie odcienie znajdują się w kostce, a przez następne cztery dni przybliżę każdy odcień w osobnym poście. Zdjęcia lakierów często dzielą spore odcinki czasowe, dlatego też w każdym kolejnym poście będziecie oglądać inny kształt lub długość paznokci:-).



Ta seria lakierów jest pierwszą, która została umieszczona w nowym kształcie opakowania - kostka zmieniła się w cegiełkę:-). Dzięki temu każdy z lakierów jest dobrze widoczny, a na opakowaniu (na wysokości lakierów) znajdują się odpowiednie podpisy.


Jak już wspomniałam, kolory lakierów wyjątkowo przypadły mi do gustu. W kostce znajdują się zarówno odcienie ciemniejsze, jak i te bardziej delikatne. Moim zdaniem nadadzą się na każdą porę roku - niekoniecznie trzeba się ograniczać tylko do miesięcy wiosennych:-).


W skład kostki wchodzą:
  • Flowerista - fiolet przełamany różem - przepiękny!
  • Blossom dandy - mięta
  • Petal pushers - wyjątkowe połączenie szarości i niebieskości
  • Perennial chic - ciepły beż

Kostka już nie jest dostępna w sprzedaży (przynajmniej już dawno jej nigdzie nie widziałam), ale na strona różnych drogerii internetowych nadal są dostępne pełnowymiarowe lakiery z tej serii.

Który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu?
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Świetne kolory, co prawda fiolet mnie nie przekonuje, ale pozostałe odcienie jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaki zestawik bedzie idaelnym prezentem dla kolezanki na urodziny :) Mialam kiedys lakiery z tej firmy i bardzo fajnie sie u mnie sprawdzaly :))
    Zapraszam do mnie :) reaguje na każdą obserwację:)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście super skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Petal pushers jest piękny ♥ Szukam właśnie czegoś podobnego ;-;

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...