poniedziałek, 18 kwietnia 2016

# 135 Essie Petal pushers

Petal pushers to kolejny odcień, który wyjątkowo trafił w moje gusta. Jest to połączenie szarości i błękitu, przez co odcień staje się wyjątkowy. Oczywiście w zależności od światła na pierwszy plan wybija się szarość lub niebieskość. Zdjęcia niestety nie oddają jego uroku;-/.


Tradycyjnie na paznokciach znalazły się dwie warstwy produktu. Miniatury zawierają lakiery w formule profesjonalnej, dzięki czemu nie zasychają w błyskawicznym tempie i umożliwiają dokonywanie korekcji w trakcie malowania. Petal pushers nosiłam 7 dni, zmyłam ze względu na lekko starte końcówki. Produkt nie odbarwia płytki paznokcia i bardzo łatwo się zmywa:-).









Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ten kolor jest niebieski czy szary?:D boo jest roznee swiatlo :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szarość połączona z niebieskim odcieniem i właśnie w zależności od intensywności światła dominuje jeden albo drugi odcień:-)

      Usuń
  2. siedem dni w jednym kolorze to zdecydowanie za dlugo :D kolor bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potrafi się znudzić, ale z drugiej strony dobrze, że się długo trzyma, bo często nie mam czasu na zmianę koloru na paznokciach:-)

      Usuń
  3. Fajny kolor, takie nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój ulubiony typ szarości <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...