czwartek, 7 kwietnia 2016

# 132 Płytka BP-L018 z Born Pretty Store i zielone śnieżynki

Dzisiaj zdobienie niby zimowe, ale przez użycie zieleni nawiązujące nieco do wiosny:-). Wraz z nim chowam na dno szuflady wszelkie sweterkowe i śnieżynkowe płytki do stemplowania i skupiam się na innych wzorach:-).


Bazą pod zdobienie był transparentny lakier Bell oznaczony numerem 02, którego wysychanie przyspieszyłam nakładając Insta-Dri z Sally Hansen. Do stemplowania użyłam wzoru z płytki BP-L018 KLIK z Born Pretty Store. Odbiłam go zielenią z serii Rich Color z Golden Rose - numer 110. Całość pokryłam topem nadającym żelowe wykończenie z Golden Rose.

(Oświetlenie tego dnia miałam tragiczne;-))




Kolejnego dnia postanowiłam całość nieco ożywić i na każdy paznokci nałożyłam drobinkowy top z serii Paris z Golden Rose - numer 98.




Co sądzicie o tym stemplowaniu:-)?
Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, delikatny wzorek :) Z tym lakierem z drobinkami całość podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespotykana kolorystyka dla śnieżynek :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale odczuwałam silną potrzebę użycia zieleni;-P.

      Usuń
  3. Z brokatem cudownie to wygląda ♥ Takie ciekawe połączenie kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło!

    I ten lakier GR bardzo mi się spodobał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś nie napisała, że to śnieżynki chyba bym się nie kapnęła. Urocze zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...