poniedziałek, 18 maja 2015

# 87 Coś kolorowego, czyli ostatni tydzień Projektu Stemplowej Maniaczki

Dzisiaj pokażę Wam ostatnie stemplowanie, jakie wykonałam w ramach Projektu Stemplowej Maniaczki, który zorganizowała Red Rouge. Tym razem temat nie był określony, dlatego też jedynym ograniczeniem w kwestii zdobienia paznokci była nasza wyobraźnia:).


Początkowo, jako bazę pod całe zdobienie, chciałam wykonać gradient, którego do tej pory nigdy nie robiłam:). I nadal musi on pozostać w sferze zamierzeń, ponieważ postanowiłam zrobić coś, co nie nie wymagało później czyszczenia skórek i ich okolic (nie licząc oczywiście samego stemplowania). Na białej bazie, czyli lakierze Pure White z Pierre Rene KLIK, postanowiłam zrobić ciapki w czterech odcieniach. Do tego użyłam żółtego lakieru Golden Rose z serii Color Expert oznaczonego numerem 44 KLIK, zieleni L.O.L. z Essence KLIK, różu ze starej serii Expres Growth z Wibo oraz niebieskiego lakieru o numerze 703 z Bell. Całość wysuszyłam topem z Sally Hansen.


Kiedy całość wyschła sięgnęłam po płytkę Pro XL o numerze 14 z MoYou London oraz po czarny lakier do stempli z Essence. Wybrałam skomplikowany wzorek z odznaczającym się kwiatkiem. Całość utrwaliłam topem z Golden Rose.










Jak Wam się podoba moja propozycja na ostatni tydzień Projektu? Jak zwykle czekam na Wasze komentarze.

Poniżej znajdują się odnośniki do poprzednich tygodni Projektu.

1. Czarno-białe KLIK
2. Kolorowanka KLIK
3. Eleganckie KLIK
4. Dwukolorowe KLIK
5. Motyw zwierzęcy KLIK

Pozdrawiam!
Piątek

2 komentarze:

  1. Ślicznie ci to wyszło :D Sama mam w zamiarze namalować takie ciapciaki kolorowe, ale jakoś jeszcze nie wiem, z którym wzorkiem połączyć je ewentualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Uwielbiam takie energetyczne, kolorowe mani <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...