poniedziałek, 7 grudnia 2015

# 118 Essie Off the shoulder i płytka BPL-028

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który nosiłam na paznokciach już dobry miesiąc temu. Mowa o Essie Off the shoulder, czyli cukierkowym różu. Zamówiłam go już dawno temu w jednej z drogerii internetowych. Jest to lakier, który wchodził w skład letniej kolekcji Essie sprzed kilku lat.




Lakier pokryłam oliwkowym topem Dry Kwik z Sally Hansen, a następnie ostemplowałam, wykorzystując koronkową płytkę BPL-028 KLIK z Born Pretty Store oraz złotko Jiggle hi, jiggle low z ubiegłorocznej zimowej kosktki Essie. Zdobienie przygotowałam na konkurs #essiekochakobiety.









Lubicie takie odcienie różu?

Miłego wieczoru!
Piątek

2 komentarze:

  1. piękny róż i bardzo ładnie wygląda ze srebrnym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ciężko temu sreberku zrobić zdjęcie:-), na żywo paznokcie wyglądały o niebo lepiej:-)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...