sobota, 1 sierpnia 2015

Nowości z lipca

Na dzisiaj zaplanowałam szybki przegląd nowości. Lipiec rozpoczęłam od zamówienia jednej z dostępnych ślubnych kostek z Essie. Tym razem w jej skład wchodziły dwa lakiery z kolekcji Wedding 2015 (w moim przypadku to Brides no grooms Tying the knotie) oraz baza First base coat i top coat Good to go.


Wizyta w Rossmannie zakończyła się kupieniem rzeczy potrzebnych - kremu do stóp, pilnika, emulsji do higieny intymnej, akcesoriów do włosów oraz tych mniej potrzebnych, czyli lakierów i cienia do powiek:).


Oczywiście w tym zestawieniu nie mogło zabraknąć nowych książek. Jak zwykle kupiłam je w sklepie internetowym Matras:).


Ostatnią rzeczą jest nerka, którą kupiłam z myślą o miejscu, do którego mogłabym chować klucze i komórkę w czasie jazdy na rowerze:).


Miłego dnia!
Piątek

10 komentarzy:

  1. mam ten jaśniejszy róż z rimmela,jest świetny ;) jestem ciekawa też tych Essiaków ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemnym różem jestem zachwycona, mam nadzieję, że ten jaśniutki mu dorówna. A nowa seria lakierów z Rimmel bardzo przypadła mi do gustu, dlatego też kupiłam te dwa róże:)

      Usuń
  2. Fajne nowości :) Śliczny odcień błękitnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On bardziej wpada w turkus, ale rzeczywiście jest śliczny:)

      Usuń
  3. ach same dobroci :D ciekawa jestem tego jasnego różu essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie dobrze współpracował:).

      Usuń
  4. Kiedyś często kupowałam ksiażki przez Internet :)ale teraz mam coraz mniej czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam na to niewiele czasu, dlatego w czasie urlopu mocno nadrobiłam zaległości książkowe:)

      Usuń
  5. Kostki Essie uzależniają, jak widać na Twoim przykładzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam z założenia, że w kostce jest więcej odcieni do wypróbowania:). Już myślę o jesiennym secie:)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...