czwartek, 5 marca 2015

# 71 Sweterkowy wzór z płytki Festive 04 z MoYou London

Powoli żegnam zimę. Oprócz dzisiejszego manicure mam do opublikowania jeszcze jeden - śnieżny. Oby udało mi się to przed 21 marca:). 

Tym razem wykorzystałam dwa wzorki z płytki Festive 04 z MoYou London. Pierwszy to sweterkowa krateczka, a drugi to zygzaki i sweterkowa gwiazdka. Ten drugi jest tylko na jednym paznokciu dlatego, że miałam (i nadal mam) problem z dokładnym wycelowaniem i często wzorek odbija mi się krzywo.


Ale może po kolei. Bazą pod zdobienie był Shearling Darling, o którym pisałam tutaj KLIK. Ze względu na dłuższe paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru, a następnie nałożyłam na nie top wysuszający z Sally Hansen. Wzorek odbiłam białym lakierem do stemplowanie z Born Pretty Store, który dostępny jest tutaj KLIK. Całość pokryłam topem Gel Like od Wibo, który bardzo wolno schnął, więc nałożyłam kolejną warstwę Insta-Dri od Sally Hansen. W sumie, razem z odżywką i stemplami na moich paznokciach znalazło się 7 różnych warstw.





Taka mieszanka utrzymała się na moich paznokciach 13 dni (a byłam przekonana, że po kilku lakier zacznie odchodzić płatami). Poniżej jest zdjęcia, które pokazałam Wam na Instagramie, zrobione w 11 dniu noszenia.


Jeśli planujecie zakupy z Born Pretty Store, to zachęcam do skorzystania z kodu, który obniży wartość Waszego zamówienia o 10%. Co więcej po 5-krotnym skorzystaniu z kodu Born Pretty Store zasponsoruje rozdanie dla czytelników bloga:).


Pozdrawiam!
Piątek

5 komentarzy:

  1. Ale piękne! Też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal stemplowanie nie wychodzi mi tak, jakbym chciała, ale z tego byłam zadowolona:)

      Usuń
  2. zimy mam już dość, ale sweterkowych zdobień nigdy za dużo :) Twoja wersja jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zimę w takiej formie jak najbardziej toleruję:)

      Usuń
  3. Thank you for a nice comment:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...