środa, 4 listopada 2015

# 109 Wibo Royal Manicure nr 1

Skorzystałyście już z promocji w Rossmannie? Ja nadal nie miałam na to okazji, może w piątek uda mi się dotrzeć do drogerii:-). Dzisiaj chciałabym pozostać w tematyce lakierowej i pokazać Wam jeden z trzech strukturalnych lakierów z serii Royal Manicure.


Odcień oznaczony numerem jeden to ciemna czerwień z mnóstwem złotych i czerwonych drobinek. Lakier ma strukturę bardzo delikatnego piasku. Dwie warstwy produktu dobrze pokrywają płytkę paznokcia. Czas schnięcia lakieru jest znośny, o ile kładziemy cienkie warstwy. 
Ze względu na strukturę lakieru, nie nakładałam na niego żadnych topów wzmacniających trwałość, aby jej nie utracić. Niestety produkt szybko zaczyna ścierać się z końcówek (już drugiego dnia pojawiają się delikatne przetarcia), co przy ciemnym odcieniu lakieru jest widoczne. Może gdyby czerwień była bardziej piaskowa (jak złoto i srebro z tej serii) trwałość też byłaby bardziej zadowalająca.

Mimo tych mankamentów lakier zauroczył mnie swoim odcieniem, jest taki świąteczny:-).





Co myślicie o tym odcieniu? Na co skusiłyście się podczas promocji? Jakie lakiery polecacie?Koniecznie dajcie znać w komentarzach:-).

Pozdrawiam!
Piątek

7 komentarzy:

  1. Dotarłam dzisiaj do Rossa i nic nie kupiłam :((( porażka :(( to co miałam na liście było już nieosiągalne a na nic więcej nie mogłam się zdecydować :( a ten lakier Wibo jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie coś tam kupiłam w Rossmanie,ale ten lakier nie wpadł mi w oko własnie dlatego,że kojarzy mi się ze świętami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wykończenie, ale kolorek nie mój :(
    Ja też jeszcze nie dotarłam do Rossmanna, ale właściwie bardziej zależy mi na przecenach na kosmetyki do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, ale to nie mój kolor. Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Między innymi ten lakier kupiłam podczas promocji. Sama nie wiem czy podoba mi się czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna czerwień :) nie wiem czemu kojarzy mi się ze świątecznym manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor piękny jednak nie przemawia do mnie wykończenie tego niedokońcapiasku ;p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...