wtorek, 3 czerwca 2014

# 31 Essie Romper Room

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam kolejny kolor z wiosennej kostki Essie - Romper Room. Pokazywałam Wam go już na Instagramie. Jest to bezdrobinkowy, pastelowy jasny róż. Przyznam Wam szczerze, że tego lakieru obawiałam się najbardziej, a konkretnie jego aplikacji. Już wyobrażałam sobie problemy z kryciem i smużenie. Jednak RR podczas nakładania zachował się zupełnie inaczej, ale o tym za chwilę.


Lakier, jak inne miniatury z kostki, zamknięty jest w buteleczce o pojemności 5 ml i zaopatrzony jest w wąski pędzelek, z którym powoli zaczynam się lubić:).
Romper Room ma bardzo gęstą konsystencję i to właśnie sprawiało mi największe problemy podczas aplikacji, ponieważ nie byłam w stanie nałożyć na paznokieć cienkiej warstwy lakieru. Z drugiej strony nie mam na tyle wprawnej ręki, aby pokryć płytkę paznokcia jedną grubszą i równomierną warstwą (a to byłoby najlepsze rozwiązanie). Dlatego na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru, który wygląda świetnie (moim skromnym zdaniem kolor jest cudowny:)), ale schnie bardzo długo. Dodatkowo moje kombinacje podczas nakładania produktu doprowadziły do powstania bąbli na powierzchni lakieru (ale to tylko i wyłącznie moja wina).
Lakier zmyłam po 4 dniach, ale tylko dlatego, ponieważ aby pomóc mu w schnięciu pokryłam go topem z Miss Sporty, który delikatnie zmienił jego kolor, ale oczywiście mogłabym go ponosić jeszcze kilka dni dłużej. Zmywa się bezproblemowo.








I co myślicie o Romper Room? Lubicie takie jasne kolory na paznokciach?

Piątek

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie jasne, naturalne kolory ! A ten na paznokciach prezentuje się świetnie :) Zostałaś prze zemnie nominowana do Liebster Award więcej szczegółów tutaj: http://angiee-nails.blogspot.com/2014/06/moja-nominacja-do-liebster-award.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację:). A ten róż bardzo pozytywnie mnie zaskoczył jeśli chodzi o efekt, jaki daje na paznokciach, bo kolor jest świetny:)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...