wtorek, 11 marca 2014

Nowości książkowo-zapachowe

Hej!
Dzisiaj krótki post z moimi zakupami książkowymi i zapachowymi. Korzystając z możliwości zamówienia produktów bez doliczania kosztów przesyłki skusiłam się na zakupy w dwóch sklepach internetowych.

W księgarni internetowej Lideria KLIK kupiłam trzy książki - "Złodziejka książek", "Max Factor. Człowiek, który dał kobiecie nową twarz","Maybelline". A w Tesco do koszyka wpadła mi książka Ewy Chodakowskiej.



A w sklepie internetowym Goodies KLIK zaopatrzyłam się w cztery nowe woski Yankee Candle (dwóch z nich nie udało mi się zamówić przy poprzednim zamówieniu). Wiem, że zaniedbałam kwestie zapachowe na blogu, ale mam nadzieję, że uda się do tego wrócić niebawem.


Skusiłam się na:
Soft Blanket
Black Coconut
Black Cherry
Under The Palms

To tyle na dzisiaj, następnym razem wrócę z czymś konkretniejszym:).
Pozdrawiam, Piątek!

2 komentarze:

  1. nie rozumiem fenomenu wosków yc ale pewnie dlatego ze nie mam żadnego :) a co do książek to az wstyd ale od kąd pojawilo sie dziecko nie mam czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zazwyczaj czytam w drodze do pracy, albo do domu, bo też cierpię na brak czasu:). A z yc mam lepsze i gorsze dni;), ale lubię od czasu do czasu zapalić wosk o jakimś przyjemnym zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...