czwartek, 23 marca 2017

# 155 Coś metalicznego... Paese, Colour Alike i B. Loves Plates, Born Pretty Store

Witajcie w ten deszczowy poranek. Na dzisiaj przygotowałam szybki post paznokciowy. W roli głównej metaliczny granat od Paese, który przy zmianie oświetlenia zmienia się w fiolet (numer 319). Odcień dosyć oryginalny i mało spotykany - próżno szukać drugiego takiego w moim opasłym zbiorze lakierowym:-).
 

Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru. Produkt ma przyjemną konsystencję, zdecydowanie ułatwiającą nakładanie go na płytkę paznokcia. Wysycha dosyć długo, dlatego nałożyłam na niego odpowiedni top. Jestem zachwycona tym odcieniem. I nadal się sobie dziwię, że tak długo po niego nie sięgałam. (Chyba muszę przeprowadzić akcję "Otwórz mnie i użyj chociaż raz" dla sporej części moich lakierów.)


Numerek 319 postanowiłam dodatkowo ozdobić stemplami. Sięgnęłam po lakier B. a Venus oraz kwiatowy motyw z płytki BP-24 KLIK z Born Pretty Store.


Niestety lakiery Paese mają w moim przypadku jedną zasadniczą wadę - nie trzymają się moich paznokci, a raczej trzymają, ale wyjątkowo krótko. Tym manicure cieszyłam się dwa dni - drugiego dnia pojawił się odprysk po tym jak przepinałam adapter w samochodzie :-(.
 
 
 
 

Co myślicie o granacie z Paese? Lubicie lakiery tej firmy?
Też macie tendencję do chomikowania lakierów do paznokci?

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Jakoś tak się złożyło, że lakieru Pease nie mam ani jednego w swoich zbiorach. Ten ma śliczny odcień - szkoda, że tak szybko odpryskuje. A Akcję "Otwórz mnie i użyj chociaż raz" też powinnam u siebie przeprowadzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 5 lakierów z Paese, wszystkie z lakierowego boxa, który zamówiłam dawno temu:-).

      Usuń
  2. Piekny odcien :) Ja jestem w trakcie takiej akcji, wlasnie otwieram lakiery kupione 2-3 lata temu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) mam mnóstwo takich lakierów, które chyba czekają na jakieś lepsze czasy:-)

      Usuń
  3. Osobiście nie lubię u siebie metalicznego efektu na paznokciach, ale Twoje wyglądają bardzo ładnie :)
    https://jamjestpapayka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...