sobota, 22 listopada 2014

Trzecia paczka od Born Pretty Store

Jak już Wam jakiś czas temu wspominałam, w nieco ponad tydzień po tym, jak otrzymałam od Born Pretty Store drugą paczkę w ramach współpracy, dotarła do mnie kolejna, już trzecia koperta zawierająca akcesoria do ozdabiania paznokci. Ponownie mogłam wybrać cztery przedmioty. Poniżej możecie obejrzeć, na co się zdecydowałam:).


Wychodzi na to, że karuzela z ćwiekami i naklejki wodne są zawsze przeze mnie wybierane:). Nic na to nie poradzę, na stronie sklepu zawsze znajdzie się coś ciekawego, zwłaszcza w tych kategoriach:).


Tym razem w karuzeli znajdują się ciemne i opalizujące ćwieki w czterech rozmiarach, które są dostępne tutaj KLIK.


Natomiast naklejki to kwiatuszki (ich kontury) połączone z przeróżnymi zawijasami. W opakowaniu znajduje się 20 naklejek w pięciu rozmiarach (na każdy palec inny:)). Produkt jest dostępny tutaj KLIK.

Wybrałam dla siebie również dwie płytki do stemplowania. W tej chwili każda z nich jest dostępna na stronie sklepu, ale w nowszej, nieco odmienionej wersji:).


Ten duży, całopaznokciowy wzór jest przepiękny, jestem bardzo ciekawa, jak będzie się prezentował. Mniejsze wzorki są rozmieszczone bardzo gęsto, więc ich odbijanie może być nieco utrudnione. W nowszej wersji płytki, mniejszych wzorów jest mniej. Możecie ją obejrzeć tutaj KLIK.


Do wyboru tej płytki, oprócz dwóch dużych wzorów z górnej części płytki (są przepiękne), skusił mnie witrażowy motyw przedstawiający kwiaty. Pomyślałam, że mogłabym spróbować wykonać z niego naklejki, które później pokolorowałabym. Niestety jest on bardzo wąski i nie zmieści się na mój kciuk;-/. Ale nowsza wersja płytki jest pozbawiona tych małych wzorków (kwiatuszek i śnieżynka) na korzyść tego kwiatowego, który jest znacznie większy. Zresztą same zobaczcie tutaj KLIK.


Czego użyłybyście w pierwszej kolejności? Czy coś wpadło Wam w oko? Dajcie znać w komentarzach:).

Pozdrawiam!
Piątek

4 komentarze:

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...