czwartek, 31 lipca 2014

Lovely Strongly regenerating nailcare - Projekt Lipiec dzień 31

W końcu nadszedł ostatni dzień lipca i ostatni dzień mojego projektu-wyzwania:). Teraz powinnam na miesiąc zniknąć z Bloggera:-D, ale jeszcze przez kilka dni nie dam Wam od siebie odpocząć;). Jutro, ze względu na piątek, na pewno pojawi się post z produktem do ust, a w ciągu najbliższych dni lipcowe nowości i podsumowanie mojego projektu:).

Niemalże rok temu stanęłam przed koniecznością kupienia mojej pierwszej odżywki do paznokci. Wcześniej wystarczał mi sam lakier, a moje paznokcie były w tak dobre formie, że nie potrzebowały żadnych wspomagaczy. Mniej więcej na przełomie września i października ubiegłego roku moje paznokcie i cera zbuntowały się. Mimo, że nigdy nie miałam idealnej cery, to jej stan drastycznie się pogorszył. Natomiast paznokcie zaczęły się nagminnie rozdwajać (a w dalszej kolejności łamać, ponieważ płytka była tak cienka, że nie wytrzymywała żadnego nacisku). Z jednej strony miało to związek ze zmianami hormonalnymi w moim organizmie, a mniej więcej w tym czasie miałam nałożony żel na paznokcie, który bardzo źle na nie wpłynął. Dlatego też postanowiłam kupić jakąś wzmacniającą odżywkę, mój wybór padł na silnie regenerującą odżywkę z Lovely.


Produkt zamknięty jest w beczułkowatej buteleczce o pojemności 11 ml. Odżywka ma białą, perlistą barwę, a na paznokciach staje się półprzezroczysta. Pędzelek jest dość wąski i nabiera sporo produktu, dlatego należy uważać, aby nie rozlał się na skórki. Można ją nakładać jako podkład pod lakier i właśnie ja ją w ten sposób stosuję. Produkt bardzo szybko wysycha i jest bardzo wydajny, ponieważ po niemalże roku stosowania zużyłam 2/3 opakowania (odżywka jest ważna do września 2015 r.).

Jedna warstwa odżywki na paznokciach.

Odżywka ma wzmacniać i regenerować płytkę paznokcia. Ma zapobiegać rozdwajaniu paznokci oraz stymulować jej wzrost. Zawiera keratynę.

Produkt rzeczywiście wzmocnił moje paznokcie. Rozdwojenia czy pęknięcia pojawiają się sporadycznie (najczęściej w wyniku mocnego uderzenia w jakiś przedmiot). Odżywka nałożona grubszą warstwą ładnie ujednolica i maskuje ewentualne nierówności na paznokciu. Jednak mam wrażenie, że moje paznokcie się do niej przyzwyczaiły i teraz nie reagują na nią tak dobrze, jak kilka miesięcy temu.

Odżywka jeszcze starczy mi na jakiś czas, ale w pogotowiu czeka już produkt z Paese:).


Lovely ma sporo odżywek w swoim asortymencie. Używałyście ich? A może macie sprawdzone produkty z innych firm, które porządnie odżywiają płytkę paznokcia? Dajcie znać w komentarzach:).

Pozdrawiam, Piątek!

10 komentarzy:

  1. Mam jakaś ich odżywkę z kwiatem wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niezmiennie króluje 8w1 Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakąś odżywkę z ich firmy, też była mleczna, ale wydaje mi się, że inna. Teraz mam to serum z wapniem i wit. c to które się wchłania w paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zużyłam kilka buteleczek przeróżnych wersji tych odżywek - co ciekawe, w czasach, kiedy nie miałam jeszcze pojęcia o Rossmannach i innych takich :D Niestety, moje paznokcie z natury są tak cienkie i słabe, jak Twoje kryzysowe, więc niewiele im pomagało - dopiero odżywki Eveline sprawiły, że naprawdę odczułam różnicę.

    Gratuluję wytrwania w lipcowym postanowieniu! Ani się waż znikać na miesiąc, bo już się przyzwyczaiłam, że coś tu się pojawia i sama wieczorami od razu wchodziłam sprawdzić czy jest nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad kupnem tej odżywki z Eveline, ale skoro lżejsze produkty dają radę, to na razie jej zakup odłożę na później:). I dziękuję, sama bardzo się cieszę, że się udało:). Za chwilę wrzucam kolejny post:)

      Usuń
    2. W takim wypadku nie warto się bawić z Eveline, znam osoby, które z natury miały spoko paznokcie i używanie tych odżywek tylko im zaszkodziło... Przypomniało mi się, że używam też od czasu do czasu Regenerum - jest spoko, szczególnie kiedy czuję, że paznokcie są strasznie wysuszone, albo skórki przechodzą kryzys ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania:). Będzie mi miło, jeśli postanowisz pozostawić po sobie jakiś ślad:).
Czytam wszystkie komentarze, a na pytania odpowiadam pod postami:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...